Saturday, February 18, 2012

Hujan Ini :)

Hi Assalamualaikum ,
okay mula mula sekali , saya ingin mengucapkan 
HAPPY BELATED BIRTHDAY
to my kawan gila gila dan bertambah gila bila duduk sebelah dia
iaitu NUR AQILAH RIDZMAN .
on 14 February 2012


hmm aku malas dah nak wish kat dia,
sebab ramai yang wish dia depan depan !
SANGATLAH TAK JELES AKU --'
btw, kau menikmatikan karipap yang aku bagi ?
hush , hadiah teristimewakan ?
sorrylah , aku tak bagi hadiah yang best :(

dan tak terlupa juga pada kawan saya ,
HAPPY BELATED BIRTHDAY
to my kawan yang ada kat Rawang sana
NUR FITRINLAILY ABD RAMAN ;D
on 16 February 2012
yosh, lama gila aku tak dengar cita kau.
amboi sombong dengan aku dah ke ?!
sorry jgak takde hadiah.
aku mampu wish je  Fila, 
nak hantar karipap guna pos laju , mahal la pulok~



eh nak tahu tak,
time birthday korang
hujan yang tak berapa nak hujan  turun~
ohh , hujan yang penuh dengan rahmat  turun
TIME BIRTHDAY KORANG !
 bestnyalah kan ?
MAY ALLAH BLESS BOTH OF YOU, DEAR
ALWAYS :)




dan hujan tulah mengingatkan aku 
time kita semua main hujan  sama sama !
 ingat tak tahun 2011 ?
aku , Fila , Qila , Aten , Wani pegi MBSA
nak siapkan folio sejarah.
kita redah hujan lepas kita tangkap gambar Wani dengan Van MBSA sebelah sampan MBSA tu .
dehh, lepastu lepak dekat library lama tu !
hahahha



then , masa akhir tahun 2011 ,
habis sekolah aku pijak lopak air kena dekat kau ,Fila
pastu kau pijak , kena Aten Wani ngan aku.
lepastu semua pijak  lopak air .
seriously , kita tak matang duhh ! !

hmm, baru baru ni
 aku  balik dari bola baling,
aku tunggu kat pondok. 
aku tunggu sampai hujan betul2 reda supaya aku boleh main lopak air.
tapi aku main sorang2 je weh.
bhahaha
SYAHDUUUU GILAAAA 



okay okay , taknak sedih :'D












lastly I LOVE BOTH OF YOU ! !








*sorry , aku masuk gambar suma ni hee *