Friday, January 27, 2012

#SuratCinta

Hi Assalamualaikum .
 okay sekarang saya nak bagi surat cinta saya kat seseorng ni.
 seseorng yang sangat keras kepalanya tapi lembut hatinya. 
yang agak sombong siket mukanya tapi sumpah , bnyak betol ceritanya.

ya , perkenalkan Nur Fitrinlaily atau Fila yang gendut gemok dan gempal sekali !





hm an ordinary girl tapi sangat special bagi NUR AIN ROSLI .
hi Kawan :)
kalau kau tngah baca ni , aku tengah nagis :'>

Dear Fila ,
bnyakkan kita buat sesama ? walaupun 2 tahun lebih je kita kenal tapi byak bende kita buat sesama :)
contohnya lagu nih~
kita nyanyi lagu ni sama sama
tapi tak sangka gila, lagu ni untuk kita :*
hahah
*geligeli*

setiap bende , aku akan ingat.
terutama sekali , KAULAH BUAT AKU NANGIS .
hahah, tapi aku suka.
lepastu , apa yang aku suka kau pun suka. tapi ade je , bende yang kau suka aku tak  suka -,-

hesh, bnyak bende act ,
sebb terlalu bnyaklah aku takdapat nak tulis.
so, tengok je lah gambar









see , seorng PBSM masuk kadet polis.
 haha takkan pernah dilupakan :)
first time masuk dalam acara ni  sebb nak temankan dia.
kau fikir aku nak masuk ke semua ni ?
takkan okay ?!
ni pon sebb kesian ~ takde kawan.
tapi dont worry , Nur Ain ada !
hm kalau kau takde nnti , aku takkan ganti manamana polis lagi lakan ?
sebab takde KAU 

then then












hahhaha, mengong gilaa
hm sebelum PMR datang dan kita  pun GILAAA !
takde kerja , tngkap gambar kat surau~
hahahhah

hm tak tahu la aku akan jadi gila gila mcm tu lagi  ke tak.

Dear Fila,
kalau kau pegi sana nanti,
jangan lupakan Aku , Qila , Wani dengan couple kau , Aten tu eh ?
hmm, nnti jngn nak rindu aku tau.
hm nnti kalau kau rindu aku ,
kau pandang tajam2 pencilbox yang aku bg tu tau.
lepastu , kalau kawan kau nak order ,
jngn segan silu tepon aku !

wahai orng SBP RAWANG ,
jaga Fila kami elok elok tau !
dia memang buntal.
kalau dia nangis , terajang je dia.
takpe jangan takot ~

my Bro tnya aku , asal nak syahdu sngat kalau kawan nak pegi ?
Dear abng , kami syng kawan kami macam kami sayang diri kami :)
sebb bila dia dah jadi kawan . dia dah jadi separuh diri kami .

(: sayonara My Friend :)