Wednesday, May 30, 2012

E.X.A.M

Hi Assalamualaikum. Okay , exam selama  3Minggu satu benda yang sangat memenatkan. Macam ni rasanya naik form 4. Tapi , aku dah buat yang terbaik daripada axam sebelum ni. I guess so~~ 

okay satu hari sebelum exam. saya Nur Ain tak baca papepun. Weh, bnyak sangat nak kena bacanya. Jadi, tak tahu nak start yang mana dulu. Jadi aku pun bukaklah pencicit *twitter*  -___-
kalau korang perasan aku tweet  bnyak sngat , itu maknanya aku tak study  tau. Pabila hp berada di tangan~ haha
Tapi hari first exam tu aku rasa aku hilang ingatan sekejap sebab aku terlupa yang hari tu pereksa. Jadinya aku datang dengan gembira lalalala~ 



Well, memang padahlah tak ready dari awal. kau tak tahu dan  sangat tak tahu nak buat apa. lagi lagi ADDMATH !
Dan bila tak tahu , its better sleep daripada kau menangis tengok orang sebelah kau bersungguh sungguh menjawab soalan dengan penuh keyakinan. 
Lagi-lagi bila kanan dan kiri kau budak pandai. *Shameera dan Imran*
Nasihat Percuma : TIDUR :)


Selalu berlaku kat aku bila terbangun dari mimpi yang indah.
Okay, saat ni  lagi tak tahu nak buat apa. 
Well, redha dan pasrah perkara yang terbaik :)

Habis je semua paper ...
I'M FREE BEBEH !
~HappyEnding~



Tapi Alhamdulillah, exam kali ni aku struggle sikit lah.
sikit . Eh jap .belum ending lagi.

RESULT !
okay , itu ngeri.
 doakan  aku dapat result yang boleh membanggakan emak ayah.
Amin