Thursday, October 13, 2011

KITA SAMA RUPANYAA :'(

hi , assalamualaikum :)

sebelum baca, ingat tau,
aku tetap sayang kau.



seriously !
........................................................................................................................................

hmm, kita SEMUA sama kan.
tak kira lah kau ni kaya  ke lawa ke or whatsoever!
kita tetap SAMA.

saya pernah terkata : kawan dngan KAU mcm tak best .
dengan KAU mcm boring , KAU ni  mcm hypocrite , 
KAU ni . . .

tp , kalau dngn DIA best , dengan DIA seronok ,
 DIA baik , DIA ni . . .

tp , saya terdiam , dan : 

dngn DIA nnti best sngt  ke ?
aku ni pon sngt  memboringkan
takkan  DIA tak pernah hypocrite ?
aku pon hypocrite
takkan Dia tak penah menipu ?
 aku pon tipu

rupanya , saya bru perasan
 AKU , KAU , DIA = SAMA .

dan saya sngt ternyanyok yng saya penah kata NOBODY PERFECT !
tp saya yang lupa.
hmmm -,-'
bodengnyaa saya .

oh, Ain . tolong la ingat. takde sape yng boleh jdi mcm kau nak.
TAKDE !
sumaa buat salah . kau pun kan ?
so ? maafkan lah dia tuh.
hesh, kau nie Ain, berubahlah~

oh Ain sayang, ingatlah :

  SALAHKAN DIRI SENDIRI , sebelum menyalahkan orng lain . krna ia adalah 
TEROK kalau KAU LEBIH TEROK dari ORNG LAIN : D

ingat ye Ain, salah kau dia maafkan kan ?
so, salah dia takkan lah kau tak maafkan.
bongok la kau kalau bende mcm tuh pon kau lupaa
tp,
SORRY KAWAN , aku PENAKUT !
aku takut nak minta maaf.


hmmmm, aku bongok !
Ain, berubah ea ?
btw,

SORRY KAWANKU  :'(




AKU SAYANG KAU TAU, KAWAN !